Tema: Sauen

Giraffane var på tur til Hottadalen. I løpet av turen vart sauen eit samtaleemne blandt ungane; difor valde studenten sau som tema i hennar praksisperiode. Studenten hadde ei samling med giraffane der dei snakka om kva dei ville læra om sauen og kva dei kunne gjera for å læra detta. Ungane hadde mange gode forslag, og desse vart utgangspunktet for arbeidet vidare. På denne måten fekk ungane medverka og dei fekk ei eigarkjensla til temaarbeidet (Rammeplanen, 2011:17).

Tur2

Tur3

Tur4

  • Gjennom arbeidet med kropp, rørsle og helse skal barnehagen bidra til at barna skaffa seg gode erfaringar med varierte og allsidige rørsler og utfordringar (Rammeplanen, 2011:42).

Tur5

I barnehagen arbeidar ein gjerne tverrfagleg og ser på læring som ein heilskapleg prosess. Difor har me i dette temaarbeidet vore innom alle fagområda i Rammeplanen.

Sau

Sommarfuglane laga sauer, medan Revane og Giraffane laga bilete med ull.

Ull

  • Gjennom rike erfaringar med kunst, kultur og estetikk får barn mange høve til sansing, oppleving, eksperimentering, skapande verksemd, tenking og kommunikasjon (Rammeplanen, 2011:44).

Fårikål

  • Barna får erfaringar med og kunnskap om dyr og vekstar og at dei er avhengige av kvarandre og viktige for matproduksjonen (Rammeplanen, 2011:45). Ungane får oppleva kor viktig sauen er i mange matprodukt og dei får kunskap om maten dei et.

Fjøs

  • Barna vert kjende med og deltek i samfunnet gjennom opplevingar og erfaringar i nærmiljøet (Rammeplanen, 2011:48). Ungane får kjennskap til nærmiljøet ved å besøke arbeidsplassar som Nortura og bondegarden, dei får oppleva ein ny arbeidsplass og nokre av oppgåvene som høyrer til arbeidet der.
Dette innlegget vart posta under Adeling Nede. Bokmerk permalenkja.

Legg att eit svar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logo

Du kommenterer no med WordPress.com-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Google photo

Du kommenterer no med Google-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer no med Twitter-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Facebook-foto

Du kommenterer no med Facebook-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Koplar til %s