Februar

skulekameratane

Ein gong i månaden treffast skulekameratane, dei eldste frå alle tre barnehagane, for bli å litt kjent før dei skal begynna i same klasse. I februar hadde me treffet på Ingaflaten. Me kosa oss med nistepakke og varm drikka, hadde frileik i skogen og ei hinderløypa der dei skulle finna talrekka frå 1 – 20 i tillegg til ulike motoriske utfordringar.

  • Gjennom arbeidet med tal, rom og form skal barnehagen bidra til at barna opplever glede over å utforske og leike med tal og former (Rammeplanen, 2011:49).

 

mala

Avdeling Oppe malar.

Avdeling Oppe mala flotte vinterbilete til utstillinga i Saften på den fleirkulturelle dagen (dei er no utstilt på biblioteket).

  • Gjennom rike erfaringar med kunst, kultur og estetikk får barn mange høve til sansing, oppleving, eksperimentering, skapande verksemd, tenking og kommunikasjon (Rammeplanen, 2011:44).
maling

Avdeling Nede malar Katta i sekken.

 

1

Små og store hadde kledd seg ut.

I februar var høgdepunktet karnevalet; det var kjempe stas å få kle seg ut som ein i Astrid Lindgren sine historiar. Og so flott å sjå alle, både avdeling Oppe og Nede, stå på scena og framføra det dei hadde øvd på.

karn

Sjiraffane starta med å fortelja om Astrid Lindgren og viste bilete på storskjermen. Avdeling Oppe framførte songen Lille katt. Sommarfuglane dramatiserte scener frå både Emil og Pippi. Revane presenterte kva rolle dei hadde i filmen Ronja Røverdatter som hadde premiere på karnevalet.

  • Gjennom arbeidet med kommunikasjon, språk og tekst skal barnehagen bidra til at barna får eit positivt forhold til tekst og bilete som kjelde til estetiske opplevingar og kunnskapar, samtalar og som inspirasjon til fabulering og nyskaping (Rammeplanen, 2011:40).

3

Etter framføringane song me songar frå Emil og Pippi; alle ungane kunne tekstane  godt og song høgt og fint 🙂 Me åt lapskaus til lunsj og slo katta ut av sekken etterpå.

snø

Leik i snøen på Njøs.

Me har dessverre ikkje hatt so mange dagar med snø, men dei dagane me har hatt har me nytta godt 🙂 Me har gått på ski, aka, laga snømenn, skulpturar og englar.

  • Gjennom arbeidet med kropp, rørsle og helse må personalet sørgje for god planlegging og fleksibel tilrettelegging og utnytting av det fysiske miljøet og vurdere korleis nærmiljøet kan supplere barnehageareala til ulike årstider (Rammeplanen, 2011:42).
aka

Leik på Njøs.

Dette innlegget vart posta under Adeling Nede, Avdeling Oppe. Bokmerk permalenkja.

Legg att eit svar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logo

Du kommenterer no med WordPress.com-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Google photo

Du kommenterer no med Google-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer no med Twitter-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Facebook-foto

Du kommenterer no med Facebook-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Koplar til %s