Båttur til Slinde

båt

Båttur

Det var veldig kjekt og spennande å køyra båt til Slinde. Me fiska litt, men hadde ikkje fiskelykka.

  • Gjennom arbeidet med nærmiljø og samfunn skal barnehagen bidra til at barna blir kjende med og deltek i samfunnet gjennom opplevingar og erfaringar i nærmiljøet (Rammeplanen, 2011:48).
tur

Slinde

Då me kom fram til Slinde gjekk me ein liten tur. Me hadde fått nokre oppdrag frå Ugla til duggleturen vår. Me skulle bruka sansane våre til å:

  1. Finna noko som ser ut som eit hjerte.
  2. Finna noko som kjennes glatt ut.
  3. Finna noko som smakar surt.
  4. Finna noko som luktar godt.
  5. Finna ut kva me kan høyra?
hjerte

Hjerteform

Me fann hjerteforma blad og hjerteformer på fjell.

smaka

Blomster

Me fann surblad som smakte surt, rødkløver som smakte søtt og hundekjeks som lukta godt.

  • Barn er nysgjerringe, kunnskapstørste og lærelystne. Det skal barnehagen støtte opp under og slik gi eit godt grunnlag for livslang læring og danning (Rammeplanen, 2011:33).
huldra

Huldrasteinen

Me traff nokon som fortalde at de budde hulder inni denna store steinen; då måtte me prøva å banka på og lytta om me høyrde huldra og sjå om ho sprang ut, men dessverre so var ho nok folkesky.

insekter

Insekter

Me fekk sjå spennade insekter som Gunvor hadde fanga til oss med insektsfangaren i frukttrea; blant anna bærfisen (tege). Og so fekk me smaka den kjempe gode eplejusen dei lagar der.

revane

Lunsjpause

insekt

Dagen etter turen studerte me nærmare insektene me fekk med oss frå Slinde; me holdt dei, talde beina, såg på fargane og prøvde å finna namna på dei.

teinking

Alle revane teikna etterpå eitt av insekta me hadde finne; 2 teikna frostmålar, 3 teikna bærfis og 3 teikna edderkopp.

  • Gjennom arbeidet med natur, miljø og teknikk skal barnehagen bidra til at barna lærer å observere, undre seg, eksperimentere, systematisere, beskrive og samtale om fenomen i den fysiske verda (Rammeplanen, 2011:45).
Dette innlegget vart posta under Adeling Nede. Bokmerk permalenkja.

Legg att eit svar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logo

Du kommenterer no med WordPress.com-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Google photo

Du kommenterer no med Google-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer no med Twitter-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Facebook-foto

Du kommenterer no med Facebook-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Koplar til %s