Påskekrim del 1

I går las me forteljinga Pulverheksas påskekrim i morgonsamlinga, song nokre vår- og påskesongar og snakka om påsken.

  • Gjennom arbeidet med språk, tekst og kommunikasjon skal personalet bruke varierte formidlingsformer og tilby eit mangfald av bøker, songar, bilete og uttrykksformer  (Høyringsutkast ny Rammeplan 2017:12).

1

I dag hadde det skjedd noko mystisk i barnehagen; då me skulle trekka ordensbarn i morgonsamlinga såg me at boksen med namnelappane var vekke! Me fann i staden ei heks med eit brev til oss. Gårsdagens ordensbarn fann ein namnelapp i leiketårnet, men boksen og resten av lappane er sporløst forsvunne…

2

I brevet stod det at me burde sjekka minkfellene for å sjå at alt var i orden der sidan det hadde skjedd eit mysterium i barnehagen i dag. Me gjekk til båthavna først; der var alt i orden med fella. Etterpå gjekk me til Pilavika; der var alt i orden òg.

3

Men me fann mange spor og bevis i Pilavika! Det var tydeleg at tyven hadde vore der; me fann ein leikekasse med nokre leiker frå bhg, eit knekkebrød, ei gulrot og eit eple. Ein gut fann eit halvt skattekart og ei jenta fann ein bit frå ei øydelagd sykkellykt; me trur det er viktige spor i saken.

  • Personalet skal bygge på kreativitet og leik og vera opne for improvisasjon og barns medveknad  (Høyringsutkast ny Rammeplan 2017:10).

4

Etter lunsj hadde me samling; me song vår- og påskesongar og so filosoferte me over spora/bevisa me har funne i dag og over kven dei mistenkte er og kvifor. Foreløpig har me fem mistenkte på tavla vår.

  • Gjennom å samtale om og undre seg over eksistensielle, etiske og filosofiske spørsmål skal barn få anledning til sjølv å formulere spørsmål, lytte til andre, reflektere og finne svar  (Høyringsutkast ny Rammeplan 2017:16).
Dette innlegget vart posta under Adeling Nede. Bokmerk permalenkja.

Legg att eit svar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logo

Du kommenterer no med WordPress.com-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Google photo

Du kommenterer no med Google-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer no med Twitter-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Facebook-foto

Du kommenterer no med Facebook-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Koplar til %s