Kleppaveka

FRÆKALAND

Tur

Gjekk på tur til Frækaland og skreiv oss i boka.

 

FROSKEDAMMEN

Dammen

Tur til froskedammen.

 

Frosk

Bilde1: Froskefella i myra. Bilde 2-5: Nærkontakt med frosken.

 

Froskedammen

Tur til froskedammen.

 

SMÅKRYP

insekt

Larva, skolopender, vannnymfelarva og snegle.

  • Gjennom arbeidet med natur, miljø og teknikk skal barnehagen bidra til at barna opplever og utforskar naturen og naturens mangfald (Høyringsutkast ny Rammeplan 2017:14).
insekter

Studerer småkryp.

 

KLATRING

Klatring

Klatring i fjellveggen er spennande.

LEIK

leik (2)

1: Tel steinar 2: Lagar smoothie 3: Bil 4: Kjempe stor blyant 5: Kunst

  • Leiken skal vera ein arena for barns utvikling, læring, sosiale og språklege samhandling. Barnehagen skal inspirere til og gi rom for ulike typar leik; ute og inne (Høyringsutkast ny Rammeplan 2017:8).
leik (3)

Rolleleik

 

leik (4)

Leik i myra.

 

båt

Bilde1: 4 gutar har laga ein stor barnehagebåt Bilde 2: Fann Knerten!

 

leika (2)

Balansering og leik i myra.

 

leika

Leik

  • Barnehagen skal støtte barna i å forholde seg prøvande og nysgjerrige til omverden og bidra til at dei kan delta aktivt i ulike fellesskap (Høyringsutkast ny Rammeplan 2017:8).
sjå

Utforsking

EVENTYRSTUND

les

Teikning etter frukost, og mange koselege eventyrstunder i grillhytta.

  • Gjennom arbeidet med kommunikasjon, språk og tekst skal barnehagen bidra til at barna opplever spenning og glede ved høgtlesing, forteljing, song og samtale (Høyringsutkast ny Rammeplan 2017:12).

HØGEHAUG

Tu

Mykje spennande å sjå på og utforska på veg til Høgehaug.

Tur (2)

På veg til Høgehaug.

  • Gjennom arbeidet med kropp, rørsle, mat og helse skal barnehagen bidra til at barna opplever trivsel, glede og meistring ved allsidige rørsleerfaringar, inne og ute, året rundt (Høyringsutkast ny Rammeplan 2017:13).
T

Kjekt å gå på tur i skogen og samla kongler.

mat

Smakte godt med nista på tur.

leik

Alle små og store i barnehagen gjekk på tur til Høgehaug saman 🙂

 

4 STASJONAR

stasjoner

1. Finn rett antall av gjenstandane. 2. Bjørnen sover 3. Spring til rett bilete/tal/bokstav. 4. Natursti med Torbjørn Egner tema.

  • Gjennom arbeidet med antall, rom og form skal barnehagen bidra til at barna danner seg matematiske omgrep og vidareutviklar måter å uttrykke innhaldet i og omfanget av desse (Høyringsutkast ny Rammeplan 2017:15).
tal

1. Finn rett antall av gjenstandane og lag noko av tinga.

 

OVERNATTING FOR SJIRAFFANE

sova

1. Fotball 2. Nachos til kvelds 3. Kiosk 4. Såg Knerten 5. Sprang ute i pysjen    6. Alle 8 samla til frukost

 

heksa

Me las ei historie om Pulverheksa før kvelds, og etterpå såg me faktisk Pulverheksa ute på Kleppa! Ho la frå seg ei gåva til oss 🙂

 

EI FLOTT KLEPPAVEKA!

gjengen

Ein fornøgd gjeng 🙂 

Dette innlegget vart posta under Adeling Nede, Avdeling Oppe. Bokmerk permalenkja.

Legg att eit svar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logo

Du kommenterer no med WordPress.com-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Google photo

Du kommenterer no med Google-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer no med Twitter-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Facebook-foto

Du kommenterer no med Facebook-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Koplar til %s