Karneval – Tema: Alf Prøysen

I februar hadde me vår årlege temafest/karneval; som alltid er ein kjempe kjekk dag for store og små 🙂 Me pleier å velga eit felles tema om hausten, som kvar aldersgruppa arbeidar med på ulike måtar fram mot karnevalet. I år har me hatt Alf Prøysen som tema; me har høyrt mange forteljingar og lært oss mange songar som han har dikta.

Det er veldig kjekt å sjå alle aldersgruppene opptre, og sjå korleis dei vaksne har tilpassa temaarbeidet til den aldersgruppa dei har hatt ansvaret for.

  • Alle barna skal kunne oppleve progresjon i barnehageinnhaldet, og barnehagen skal leggje til rette for at barn i alle aldersgrupper får varierte høve til leik, aktivietar og læring (Rammeplanen, 2017:44).
1. Musevisa

Bestemor gynger på ei stor potet…

Marihønene song Musevisa og dramatiserte Skinnvotten.

  • I barnehagen skal barna få erfare ulike måtar å formidle tekstar og forteljingar på, som kjelde til estetiske opplevingar, kunnskap, refleksjon og møte med språk og kultur (Rammeplanen, 2017:48).

    2. Skinnvotten

    Kom inn, sa dyra i skinnvotten.

Det eine dyret etter det andre fekk komma inn i skinnvotten og varma seg 🙂

3. Geitekillingen

Geitekillingen som kunne telle til ti

I forkant av karnevalet har sommarfuglane blitt betre kjend med gardsdyr; dei har blant anna vore på gardsbesøk.

Sommarfuglane dramatiserte Geitekillingen som kunne telle til ti. Heldigvis fekk alle ti dyra plass i skuta til hanen og hunden :-).

  • Gjennom arbeidet med mengd, rom og form skal barnehagen  bidra til at barna leiker og eksperimenterer med tal, mengd og teljing og får erfaring med ulike måtar å uttrykkje dette på 
4. Alf Prøysen

Teskeikjerringa, geitekillingen, og Nøtteliten.

Revane presenterte mange av rollefigurane me møter i songar og forteljingar som Alf Prøysen har dikta. Me fekk ôg vita meir om Alf Prøysen og hans liv.

  • Barnehagen skal leggje til rette for samhøyrsle og kreativitet ved å bidra til at barna saman får oppleve og skape  kunstnariske og kulturelle uttrykk (Rammeplanen, 2017:50).
5. Prøysen

Teddybjørnens vise og Soltrall.

Revane avslutta med å synga Soltrall.

6. Bakvendtland

Bakvendtland

Sjiraffane valde å synga og dramatisera songen Bakvendtland. Publikum fekk sjå:

  • Elevar som åt loff med sirup i staden for å rekna.
  • Ei jenta som vart satt i skammekroken fordi ho song so fint.
  • Læraren som sat opp-ned på stolen.
  • Tannlegen som plomberte tennene til elevane med sukkertøy.
  • Og eleven som begynte i 7.klasse og  gjekk ut av 1.klasse dum som eit brød.
7. Katta i sekken

Katta i sekken

Etter lunsj fekk ungane slå Katta ut av sekken og sjå Teskeikjerringa på storskjerm.

Dette innlegget vart posta under Adeling Nede, Avdeling Oppe. Bokmerk permalenkja.

Legg att eit svar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logo

Du kommenterer no med WordPress.com-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Google photo

Du kommenterer no med Google-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer no med Twitter-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Facebook-foto

Du kommenterer no med Facebook-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Koplar til %s