Tal & former

I februar hadde me tema om tal, der me repeterte tala kvar dag. Me las bøker om tal og «de tre bukkene bruse» og «gullhår og de tre bjørnene» som er veldig populære på avdelinga Oppe. Tal kan ein kommunisere saman med ungane om heile tida, uansett kva situasjon ein er i, som til dømes i leik eller grupper. I samlingstunder sang me songar med tal, der me vaksne synte med fingrane.

Processed with MOLDIV

Ungane visar stor interesse for tal, og dei eldste på avdelinga kan telja frå 1-10. Ungane føler på meistringsfølelse ofte, og det er kjekt å sjå. Det er viktig at me vaksne følger opp, og forsetter den positive utviklinga til ungane, og «øving gjer meister».

  • Barnehagen skal bidra til at barna leiker og eksperimenterer med tal, mengd og teljing og får erfaring med ulike måtar å uttrykkje dette på (Rammeplan:53).

Processed with MOLDIV

I mars har me fokusert på tema om former. Sirkel, trekant og firkant har våre i fokus blant anna i samlingar, grupper, turar og aktivitetar. Ungane har våre flinke til å kjenne igjen formene. Me har for eksempel sett i bøker, spelt spel, limt former på ark, studert både skilt, og bygningar i nærheiten av barnehagen.

Processed with MOLDIV

Mars er den siste månaden me har gym dette barnehageåret. No når våren er her håpar me på mykje fint vær slik at me kan ta enda meir turar i nærmiljøet, og ta med nistepakken ut i naturen.

Processed with MOLDIV

  • Personalet skal sørgje for at alle barn kan få rike og varierte opplevingar og erfaringar, utfordringar og meistringsopplevingar (Rammeplan:22).

Processed with MOLDIV

 

Dette innlegget vart posta under Vedtekter. Bokmerk permalenkja.

Legg att eit svar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logo

Du kommenterer no med WordPress.com-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Google photo

Du kommenterer no med Google-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer no med Twitter-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Facebook-foto

Du kommenterer no med Facebook-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Koplar til %s